2019年3月7日星期四

畫畫 – nightfall-venice by Thomas W Schaller(水彩)

係我喺 office畫嘅畫中最複雜嘅一張,臨摹一位大師嘅作品。

分咗好多日畫,所以有時 pickup唔番之前嘅用色、筆法同感覺,唔能夠一氣呵成真係有 d影響。

背景同建築物都還好,我尤其鍾意個天,但前景嘅水完全畫唔出暮色,係唔係倒影太白?

原畫構圖複雜 d,我簡化咗。亦畫唔出原畫嘅距離感,我總係畫到好近,或者應該用 a3或者4開。


明明試過佢係透明,但始終覺得顏色粉粉哋,難道衹係我錯覺?


Prima on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"

























忽然發現幅畫未畫完,😆離晒譜,有時間先加番啦。

一向都唔清楚開數,office人淨係知 a3 a4,特登查一查,
原張係30"x22",叫 full imperial,即係全開,
我上堂用嘅 15"x11",quarter imperial係4開,
平時細細張亂畫用嘅,即係呢張,係16開。












沒有留言:

發佈留言