2019年3月10日星期日

畫畫 – 鬱金香(水彩)

一向都覺得自己 d畫好死板,規規矩矩咁,見人哋畫得好揮灑,少少朦朧,輪廓若隱若現。
今日我都試吓咁畫,

我先整濕張紙,花嘅位置上粉紅色,枝葉青綠色;
乾少少,用深色加暗位,其實咁畫要比平時更清楚要畫嘅物件,因為呢種畫法要筆觸俐落先靚,儘量一筆落去就畫到,但我平時總係落筆唔啱位,要加多幾筆嚟修正,呢張都係咁,好多筆畫歪咗,修正後成朵花大咗、輪廓唔啱、顏色都濁咗。
最大問題係我冇好好睇清楚朵花嘅形態先畫,所以效果…真係好差。
Cotman on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"



hmmph,呢種畫法,睇同諗多過畫,考慮好明暗位置,一兩筆完成。
網上見到有 artist話仲要畫好線稿,think>draw>paint,我最鍾意嘅上色,重要性係最低,不過,係講緊構圖比較複雜嘅畫。

我決定再挑戰鬱金香,結構同形態較簡單,我初畫畫時都鍾意畫佢攞成功感。
今次畫遠少少,我唔知算易 d定難 d,因為唔使畫咁細緻,但又要喺更少嘅面積表現到適當嘅明暗,位置歪少少就會完全走晒樣。
呢幅我有好好咁睇清楚花瓣嘅形態同明暗,雖然都有畫錯要變成兩朵嚟補救,但總算朵朵都似鬱金香,仲分到方向添,好開心呀。
枝葉都幾好,尤其是花樽裡面,畫到層次。
花樽邊條白線係用 gel pen畫,好唔小心咁畫錯咗,唯有加色遮住,好失敗!
Cotman on Baohong 300g hp 5"x7.5"







沒有留言:

發佈留言