2019年3月1日星期五

畫畫 – 十分鐘畫到乜?(水彩)

雖然冇上堂,但我都有 keep住畫畫,前幾日食完飯得 10分鐘,我都忍唔住要畫一陣。

印象中見過呢種花,但唔肯定係乜。

 Prima on Baohong 300g hp 7.5"x5"  
prima 真係比較冇咁容易擴散,容易控制。
藍色嗰枝差不多冇加工過,衹係落筆有輕重,顏色就好乖咁留喺原位。
帶紅嗰枝本來好好多,淡淡咁做陪襯仍不失自己嘅明暗,
但唔小心滴咗少少水落最下面,乾咗發覺:『都幾靚喎~』
於是灑咗幾點去上面,唉,刻意總係冇好結果,又加兩筆補番,修補一番變咗一 pad。

平時畫葉我會由花莖向外畫出去,今次我掉轉由葉尖開始畫,原來咁仲容易控制。

10分鐘畫到出嚟,我自己好滿意。
唔係多手會仲快 d靚 d添。







沒有留言:

發佈留言