2019年3月27日星期三

畫畫 – Koh-i-noor magic pencils(木顏色)

終於為本寶虹 block搵到好位置,我決定用嚟畫木顏色!
點解買過嘅 300g紙都係貢獻畀木顏色?叫我點同水彩交代?


喺台北買嘅呢set magic pencil雖然係一場誤會,但都係一套好好嘅顏色筆,一枝筆有3種neighbour colour,其實我唔知會唔會靚 d,或者有深度d,不過用嚟配合我真正想要嗰套 magic pencil就非常好,因為佢哋係同一家族,唔會排斥。

咁耐我都分唔到兩種 magic pencil喺名稱上點分辨,search "magic pencil" 兩種都出晒嚟,就算喺 official site都一樣。

anyway,我終於都得到呢套筆,係舊年嘅其中一份聖誕禮物。




呢一套…
唔係枝枝都係對比色,但 contrast都好大,所以效果好繽紛。



















呢張仙人掌,先用 high contrast打底,再用 neighbour colour好似平時咁上色。然後,畫畫吓底色漸漸唔見晒,blend咗入後加嘅顏色裡面,不過,細心咁睇係會睇到裡面有變化。

木顏色唔用力疊多幾層就會鬆鬆哋好似毛公仔嘅感覺。































住呢張想畫到 monotone咁,但揀呢隻色唔係幾啱。






























呢張畫法唔同,筆畫拉長 d,每筆都拉到出到唔同色,得到 colourful嘅效果,然後用 neighbour colour 嚟強調,終於畫到想要嘅效果。






呢張好似上面咁畫,本來想畫燈,但太懶冇搵reference,
自己想像唔到細節,結果畫咗隻杯😄,
不過出到繽紛色彩就好開心。

有時間搵個reference,試吓救番佢啦。









沒有留言:

發佈留言