2019年3月17日星期日

畫畫 – 蒲公英 Taraxacum、酢醬草 Oxalis corniculata(水彩)

今朝好健康咁去跑步,遇上好耐冇見嘅蒲公英,同埋不知名小野花(後來知道係叫酢醬草,久聞其名),佢哋都有好特色嘅葉。



好似唔係好畫到葉嘅形狀,底層深唔到色,加藍又驚會太冷太沉;
花嘅顏色唔夠鮮明,從來冇留意花莖有咁嘅嘢,唔知係乜,不過睇到毛骨悚然,唔想去瞭解,所以冇畫出嚟;
種子ok,網上有人教用alcohol,我滴水再用布索都得,今次用hp,如果係rough效果會唔會一樣?我上次唔知係水大滴咗,定紙質唔同,滴水不受控咁推開晒d顏色;
最大嗰棵手多畫大咗個芯,成日都係想畫好d結果畫壞咗;
本來灑咗鹽,可能今日天氣乾燥,藍色部分已經乾咗,出唔到效果,反而唔覺意落咗綠色部分就得咗。

Shinhan on Baohong 300g hp 7.5"x5" 

















呢幅都係畫唔出葉嘅形狀,不過我諗起可以加紫色,所以層次都畫到,
今次我刻意由得d葉混沌一片就算,逐塊描可能仲生硬,反正我都冇咁嘅耐性,
不過我好高興堆葉留到白,都可以算疏落有致呀;
花都畫得好隨意,正面幾朵諗住認真d描畫吓,結果都幾失望;
anyway,成幅都算有層次,幾好吖!
Shinhan on Baohong 300g hp 7.5'x5"

















尋日執嘢見到好耐冇用嘅shinhan,可能顏料有蜜糖,個palette有小昆蟲嘅痕跡……urgh
呢排多咗用寶虹畫紙,乾得仲快過Waterford,點解老師用都唔係咁嘅?可能佢用rough?
因為係300g嘅關係,濕畫都唔會buckle,或者用晒手上嘅Waterford,改用300g?
但紙厚咗儲存會嘥地方,我畫過咁多畫都冇掉過,就算第一幅畫兩個球體都仲喺度,而家儲咗好多畫唔知點好。






沒有留言:

發佈留言