2019年7月10日星期三

水彩花卉風景 Jul 2019 - 1. 日落

唔知點解呢兩個月都冇mood畫水彩,冇動力,所以都係報番班。

第一堂嘅圖係老師自己嘅畫,彩虹色嘅天同雲。
睇老師示範時覺得佢畫到d雲一撻撻、黑鼆鼆,好似好求其咁,點知到幅畫乾咗,我哋喺位睇出去,天係天,雲係雲,顏色變得豐富又立體,😆我諗我嘅問題係總唔記得水彩乾咗會變淺色,覺得畫緊嘅時候就應該得到想要嘅效果,所以最後次次都變得冇乜色。以後係唔係應該大膽d撻d深色落去?

一路都用緊190g嘅紙,太濕就會縐起,水或是顏料會聚晒喺度,就算四邊貼晒膠紙都冇幫助,點解老師冇mount住張紙都唔會咁嘅?anyway,我已經買咗300g紙,希望會好d。

講番我自己幅畫,畫個天都冇乜問題,除咗d水聚埋一齊,要索番同加色。
但畫雲下嘅粉紅色就開始不受控制咁好規律,筆筆一樣長,相距一樣闊,都唔知自己做乜。
老師行過睇唔過眼,親手幫我加咗雲嘅深色部分,😢佢未試過畫我嘅畫架,我今次一定係好唔掂。

今堂構圖好簡單,而且個天咁多色彩,我唔想再 re-touch,而家雖然淡色,但好過變灰晒。
個海同隻船仔都好簡單,所以,好快就畫完。

黃色部分我特登用咗少少冷黃色,等佢光d,暖黃之後仲用咗 raw sienna,效果係我好鍾意嘅黃昏色.
再上少少有d混淆,就係因為d水沖咗落去,不過ok啦,當煙霞啦…
張紙濕咗直向咁縐起咗兩行,積咗水,於是呢兩行就淺色咗,雲朵排得更整齊,
忍唔住用布索咗一下,中間舊雲就留咗個白印,多手之過。
雲朵之間一定要留番天嘅顏色,如果唔係會冇咗天嘅空間同高度。
d雲冇立體感,但因為顏色靚,所以成幅畫都好似幾靚。


Cotman on Saunders Waterford 190g rough 15" x 11"







































沒有留言:

發佈留言