2021年5月12日星期三

畫畫 – tea at Tiffin 1/13 - ham & Gouda cheese croissant(水彩)

Tiffin嘅 tea差咗好多,點心造型同味道都粗糙咗。

一坐低竟然攞咗個牛角包畀我,well,牛角包都可以好 sophisticated嘅,但呢個…,佢嘅火腿唔係金妹牌,芝士亦唔係卡夫,但都唔妨礙佢成為一個好普通嘅牛角包。

我已經唔記得咗老師教點畫牛角包,我用番未學畫前嘅 approach,就係盡量調啱色,盡量畫到似。

包內側…好似未畫完,冇 texture,顏色亦唔啱,
其實嗰個 area係火腿,畫畫吓 confuse咗😅
唔救喇,愈救愈難睇。

😮oh!到呢刻先諗起,我本來諗住畫埋隻碟,唔記得咗添。

上面嗰半個包我用咗比較 abstract嘅畫法,我覺得幾好,亦幾合適,唔好同下面一樣咁 detail。
下半個包冇咗牛角包嘅一節節線條,變咗流線型。

我好開心搵啱火腿嘅色,texture都算似。

芝士顏色都 ok架,但暗位畫得唔啱位,睇落好似乾乾哋。

個 cast shadow呢,我用咗紫加 ultramarine blue,點解會變咗灰黑色?真係莫名其妙😵。其實紫藍都唔係幾好,應該用乜嘢色先啱?


Schmincke Akademie on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"

除咗牛角包,仲有一杯 shrimps cocktail,行到呢…

味道同賣相都非常普通,唔記得影相,唔畫喇。

我係咁話佢普通,但我唔係 expect佢會幾特別,我覺得(係,我自己覺得啫)Tiffan一向都唔係 sell『特別』,而係將普通嘅嘢做得精緻,精緻嘅味道,低調嘅賣相,但佢而家粗糙咗囉,好似出面隨便一間餐廳咁嘅水準。




沒有留言:

發佈留言