2021年5月28日星期五

畫畫 – tea at Tiffin 5/13 - foir gras mousse, rhubard, puff pastry(水彩)

鵝肝 mousse配酥皮幾夾,唔算『漏』,不過應該好肥。

rhubard呢種東西我聽得多,從未見過食過,據說我今次食咗(係後來睇番 menu先知),但冇乜感覺到佢嘅味道。

上面嗰 pat mousse個形態又係好難捉摸,愈睇愈眼花,完全唔知點落筆起稿,終於決定用木顏色好似素描咁起稿。

我索性用水溶木顏色打一層底先,固定咗大致形態同範圍,咁會容易畫好多,既然用木顏色於是用咗 hot press instead of rough。

雖然用咗木顏色起稿,我都係冇能力畫到實物咁整齊有緻嘅唧花,唉,每次遇到呢種有層次嘅物體,我就會愈睇愈眼花,腦都亂埋,完全分唔到佢嘅來龍去脈。

顏色都算調得近似,不過完全唔似鵝肝mousse唧花,有 d硬,似一片片生果疊起多 d,最後仲手多勾咗兩條唔啱位嘅深色線,仲要唔暈開佢,都唔知自己嗰吓想點。

酥皮面嘅顏色都 ok,不過暗位就差 d喇,尤其是旁邊唔金黃嗰 part,層層酥皮之間嘅陰影唔啱色,唔啱形狀。

Schmincke Akademie on Saunders Waterford 190g hot press 7.5"x5.5"





沒有留言:

發佈留言