2021年5月2日星期日

畫畫 – 捲捲葉(素描)

單色素描好 relaxing,唔使理顏色,可以心無旁鶩咁堆砌立體感,係咁捽捽捽,慢慢睇到立立哋體,好有滿足感。





















其實我唔係好肯定佢係乜,
可能係一塊爛咗嘅葉?定係呢個品種就係咁?

不過我覺得佢幾可愛,而且張相明暗好分明,形態又簡單,好啱我畫😄

最近多咗出去,見到好多唔同嘅花草樹木,以前都冇留意過。

有一日落咗少少雨,我去到個公園,聞到一陣好似樟木嘅香氣,平時都冇留意,唔知係唔係落過雨,空氣濕濕哋令 d香氣明顯咗呢。

樹香真係好好聞,聖誕樹都好香架,以前 office樓下大堂每年聖誕都會擺一棵好大嘅真聖誕樹,我日日都會特登落去聞吓陣味。

而家講究環保,好少用真樹,都幾失落,好掛住嗰種香氣。不過運一棵大樹嚟又真係幾無為嘅…,棵樹長到咁大斬落嚟擺一個月,然後會點處置?唔係喎…,新年仍然擺大大棵桃花…

咁唔通係運送問題?桃花係本地嘅,聖誕樹唔記得邊度嚟,但有一次見到張單,運費仲貴過樹本身。

會唔會係原產地因環保關係唔再賣?😄諗咁多,因為真係好掛住。唯有多 d去聞吓樟木味啦。






沒有留言:

發佈留言