2021年4月27日星期二

畫畫 – flower and fountain (copy from "Blanca Alvarez")(木顏色)

呢幅係 copy一位西班牙畫家 Blanca Alvarez (instagram: blancaalvarezwatercolors) 嘅畫,我一向都好鍾意佢嘅風格,不過我覺得好難學到,太揮灑喇,不過今日見佢 post咗一幅,睇起嚟好似可以畫到,決定試吓。

不過,我都唔知點解,我會決定用水溶木顏色😂,畫畫吓又後悔想用番水彩,anyway,都係用咗水溶畫晒成幅,過兩日再畫水彩版。



好認真咁揀顏色。

以前畫木顏色都有呢個步驟,不過今次都有 d求其。











d花畫唔出盛放、懸垂落嚟嘅形態,一舊好實咁,應該係因為顏色明暗分佈得唔好;
顏色亦唔夠鮮艷,呢種水溶木顏色明明好 vibrant,個水池顏色都幾明亮,可能我畫花嗰陣唔放膽大力 d畫深色 d,我諗…係因為畫花嘅時候,我心裡面冇 plan,根本都唔知應該點,所以唔敢太深色,驚冇得救;
明唔夠明,暗唔夠暗;
原畫係好奔放揮灑,而我就畫到好呆,花同葉都好似好排緊隊咁。

水池同前面 d盆栽幾好,明暗都算清晰,喺我畫嘅畫裡面真係少見。

Faber Castel Albrecht Durer on Saunders Waterford 190g HP 7.5"x5.5"






















沒有留言:

發佈留言