2021年6月18日星期五

畫畫 – tea at Tiffin 13/13 - tea(水彩)

成個 tea set最好嘅應該係佢嘅茶,有好多好多種選擇,我揀咗我最熟悉嘅 earl grey,唔想喺呢個時候試新嘢,因為好可能破壞成個 tea time。記得有一次旅途中,見有 chamomile tea,聽得多但冇試過,於是揀咗佢,嘩…!原來就係我覺得好難聞嘅 fruit and passion嗰種味,好可怕!!好彩係晚餐後嘅一杯茶,唔飲都唔緊要,唔似得 tea time由頭飲到尾。

tiffin中文名叫『茶園』,可能真係因為茶靚啦,呢個 outlet以前主要做下午茶,枱櫈都係矮矮嘅 cafe風格,食正餐坐得唔係好舒服。

呢壺 earl grey由頭到尾加咗三次水,沖到最後都仲係好香茶味,浸咁耐都唔會苦澀,而開頭第一壺又唔會太濃喎,真係超好飲。

Schmincke Akademie on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"

茶具係銀器,但畫唔出銀器嘅顏色,而家似不鏽鋼,係唔係應該用暖灰?

希望茶具上面嘅反映表現到金屬感,我自己判斷唔到。

三件茶具上面,因距離同形狀唔同,而反映出唔同形態嘅杯碟,我好開心我夠小心畫到出嚟。

畫到最後呢幅,終於認真咁畫埋餐具上嘅花紋,其實實物係更精緻嘅,我都仲係簡化咗。

好開心畫到碟嘅荷葉邊,不過右邊留多咗條白邊,怪怪咁。

本來諗住羹柄 fade out,但最後喺碟底加咗陰影,隻羹變咗爛尾。(點解唔畫番好羹柄呢??我都唔記得點解…)

茶嘅部分…,都算 ok,係唔係?

右上嘅杯緣又係畫爛咗,竟然又係留多咗白,隻杯畸咗形。

咁多問題,好唔好加番幾筆塊執執佢呢…?

anyway,畫完我都好開心,畫到好多 detail,outcome都幾好吖。咁細張紙畫咁多嘢都唔係容易,有諗過呢幅用大紙,但想成系列都同 size。用大紙畫細節容易 d,但又到乾濕難控制。

tea at Tiffin全部完成!


~*~*~*~*~*~

終於畫到似老師教嗰種效果,開心!























沒有留言:

發佈留言