2021年6月26日星期六

畫畫 – power house of Boldt Castle(wetcanvas aug 2020 challenge)(水彩)

我諗我 d畫好唔水彩樣係因為經常反覆咁疊色同修正,所以今次我好認真咁起稿,同諗清楚先落筆。

我都唔知算唔算做到,不過幅畫好似冇平時咁悶,整體都好滿意。

建築物暗位加咗 magenta,幅畫多咗色彩。

河水揀啱色,畫少咗橫線,冇之前嗰 d咁似張氈。咁大嘅範圍有冇需要有顏色變化呢?好彩有個倒影調劑吓,不過係唔係太多留白呢?

而個天呢…,如果我冇將深色嗰一塊擺喺兩個尖頂中間就好嘞,畫嗰陣完全冇留意,畫完先發現。

明暗都係唔夠,我總係唔敢用太深色,驚深咗唔好睇就救唔返,然而前面棵樹似乎深色咗,有 d搶 fo。

建築物都係歪斜,點解人哋可以畫到好啱比例、線條好俐落嘅?喺 instagram見有位畫家畫建築物,徒手畫直線弧線,乾淨俐落,高手總係令事情睇起嚟好容易咁嘅。

堅持用細紙,因為冇地方擺,有機會再上堂先用 A3啦。唔知我會唔會有一日畫兩開紙呢?呀…,其實我畫過喎,小學時用過咁大嘅紙畫咗一隻鴨(應該係)送畀人,都唔知當時點用枝細細嘅 cheap cheap水彩筆畫咁大幅畫。

Schmincke Akademie on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"

















沒有留言:

發佈留言