2021年9月18日星期六

畫班 Jul 2021 – 7. 獨角仙 allomyrina dichotoma (木顏色)

唉,d同學話要畫獨角仙😐,畫花唔得嘅?

唔清楚結構我畫唔到,唯有去 search吓獨角仙構造啦。昆蟲睇真係好可怕㗎,異形咁恐怖都係參考昆蟲啦,我仲要去仔細睇清楚佢,好彩唔係要畫隻反咗肚嘅昆蟲,唔係仲恐怖😑

諗起以前畫 bio d圖,又唔覺得恐怖喎,仲畫過老鼠嘅解剖圖添,可能細個唔識驚啦。

上一幅水溶好自然咁用咗 baohong畫紙,所以今次我終於記得要用水彩紙唔用 sketch book。之前次次起稿反覆畫同擦,搞到紙面滿晒筆痕上色唔平均,今次我先用 sketch book起稿,再移印落畫紙,希望成功。

~*~*~*~*~*~

移印成功👏
移印要反覆咁畫好多次,畫畫吓走咗樣,好似卡通化咗咁。
我已經好認真咁跟返比例起稿,上色時仍然發現畫歪咗、長咗短咗😑,唉⋯真係唔知起稿時對眼睇到乜。

Faber Castell Polychromos on baohong 300g 15"x10"
自從知道背景可以用乾粉彩後,畫木顏色輕鬆咗好多。
呢隻蟲畫得比我預期快,棵樹都係用乾粉彩,其實有少少出貓嘅感覺,我比較鍾意用單一 medium,好似水彩我寧願冒險留白,都唔想用 gouache。試過用 gelly roll加 hi-light,內心都係扣咗自己分㗎。

背部個殼畫咗好耐,因為好多顏色,雖然睇相唔覺,尤其係下半,張相影到黑晒,但幅畫本身多 d紫紅色。

畫完個殼開始倦怠,頭同角都還好,最差係下半部,已經畫到悶悶哋,仲要唔係好肯定隻蟲嘅結構,所以畫得有啲求其。

畫唔出反光、立立令嘅樣😕




沒有留言:

發佈留言