2021年9月8日星期三

畫班 Jul 2021 – 6. 小鎮 (水溶木顏色)

阿 sir不時都會 send d圖去 group,然後大家畫完就會交功課,呢個運作方式都幾好玩,啱畫就畫,唔想畫又可以 skip咗佢。

呢期嗰兩張係人像,化晒妝用埋 filter咁嘅樣,冇興趣畫,我揀咗較早前嘅圖,其實都唔係覺得呢張容易畫或者靚,只係冇選擇,張圖灰灰黑黑,個景亦冇趣味,但總要揀一張,當挑戰吓自己,而且見有同學畫緊,一齊畫有比較會好玩 d,『比較』,唔係競爭嘅意思,而係可以睇吓唔同人畫會有乜唔同效果,人哋會點處理。因為咁啱係課堂上,阿 sir見到就話:『你揀呢張呀?好少用木顏色畫風景,會畫到死㗎。』

畫風景同畫物件有乜分別?的確係少見嘅,anyway,我都唔打算用 polychromos,我用水溶,希望效果似水彩畫,好似上次畫水池嗰幅咁。

不過今次好似唔係幾成功,可能我上色唔夠深,溶開好淺色,都唔記得咗上次點畫。應該又係因為我總係對用色唔肯定,唔敢用力啦,我總係一層一層咁疊,慢慢睇佢疊出乜嘢色,再決定下一層點疊,就算肯定咗顏色,都決定唔到幾深色先啱,輕輕落色就實冇錯,⋯,所以我 d畫總係規規矩矩好悶咁?

(咁小事可以講到咁長篇嘅?真係得人驚😂)

好開心呢幅畫我冇跟原圖嘅顏色,基本上只跟佢嘅明暗同構圖(其實明暗都跟唔足,有 d錯咗),佢咁黑,我反而睇出好多顏色,都有用喺畫裏面。終於學識擺脫原圖嘅規限,可能係因為原圖顏色太灰黑啦,冇可能照跟,我挑戰呢張圖真係有收穫。

不過透視做得唔係幾好,左邊個屋頂完全畫錯晒,有時真係唔知自己做乜,條線明明向下,我都畫咗向上。右邊屋頂都係錯,成個走晒樣,不過幅畫睇嚟都幾靚吖,靚就得啦😁。

如果唔係用水溶,真係有排畫,d磚要逐塊畫,真係會畫到死,水溶就可以求其畫幾筆,加水先畫個型出嚟,容易好多。唔知點解,一見係木顏色,大家(甚至自己)都會 expect你畫到纖毫畢現,真嘅一樣咁,好攰。

d樹雖然冇跟足,但我幾滿意,顏色幾靚,仲分到兩邊唔同受光度添😄

Faber Castell Albrecht Durer on Baohong 300g hot press 11.5" x 11.5"


(黐線,真係好鍾意講嘢😅)


~*~*~*~*~*~

今日攞幅畫畀阿 sir睇,佢話兩邊嘅牆太淺色,好似 d樹變咗重點咁。其實我畫嘅時候真係將重點放喺兩邊樹嘅光影,局部嚟講都幾成功,但整幅畫嚟睇就平淡咗,始終樹嘅部分少,於是呢堂又繼續畫,希望唔使畫成個星期啦。

阿 sir對我用水溶有 d不以為然,冇落手畫嚟示範,佢一再話佢好少咁畫,又話水溶木顏色『係綽頭嘢嚟啫』,hmph......,點解呢,每種 medium都有佢獨特嘅地方,水溶木顏色唔係用嚟『扮水彩』,用嘅時候都需要技巧,用到嚟 create arts就得啦,佢畀同學用嘅都係水溶喎.....

佢好重視木顏色畫嘅還原同像真度,問我哋點睇,如果有人話幅畫畫到咁細緻同真實,不如用相機,我哋會點答,其實,我一向都覺得,木顏色畫到真嘅一樣係觀察力、質感形態顏色光線嘅掌握、同耐心嘅展現,佩服做到嘅人,但我就唔係好鍾意咁樣用 d時間同眼力,偶一為之就好喇,以前 take咗兩個 course,畫到死死吓,估唔到一場誤會而家又嚟過。

聽同學講,呢個 course以前真係教素描,例如教點解構一隻手點畫出嚟,隨住佢哋進度教到而家嘅油畫。但你收咗新生喎,第一堂就畀張圖叫我哋跟圖畫朵花出嚟,然後每堂畀張圖照畫,有天份嘅同學都畫得似模似樣,但有 d真係需要教 d畫畫嘅 basic knowledge囉,而家好似油畫嗰組先係學畫,我哋就只係借個位坐低畫畫咁。

我都係鍾意水彩多 d,尤其係想睇示範,報呢個素描班係諗住 strengthen基礎,真係唔想玩木顏色,佢都有講過畫完木顏色可以玩粉彩,舊同學都係咁講,hmph....上多一個 course睇吓點啦,畫完嘅畫畀老師同學睇吓,可以知道邊度畫得唔好,而且有人一齊畫畫好開心。

加工完畢,兩邊牆加深色,enhance咗層次感。







沒有留言:

發佈留言