2021年9月29日星期三

畫班 Sep 2021 – 10. 城鎮水道(水彩)

上星期係第二期嘅第一堂,我冇上堂,諗住畫阿 sir send去 group嘅圖畫嚟交功課,唔知點解,冇喎😕。後來有同學 request水彩功課(吓?有水彩?um⋯有次上堂時間同上一班重疊咗,見過有同學畫水彩),咁就畫呢幅啦。

新一期有新同學,今期竟然由畫立方體開始,唔係素描,係用 9條線畫個立方體嘅框出嚟,一下子 basic到咁,然而,同學交嘅功課又證明真係有咁嘅需要,I didn't mean to be mean,但佢哋畫個立方體係唔對稱嘅,線條唔直,呢 d唔使阿 sir講,自己都睇到,點會唔改好先交嘅呢?

阿 sir教嘅水彩同我學嘅唔同,係畫晒線然後上色,仲會用排線做暗位嗰種,好 illustration風格,我特登去買咗兩枝 micron liner,唔知點解,我一直都想買,但冇乜用處😐,終於有個 excuse買。

佢只 send咗線條嘅圖,有 d地方睇唔明係乜,有 d難處理,另外,唔知原圖係咩 colour scheme,完全唔知應該用咩色,如果照我平時對呢種風景嘅印象,係好灰黑同暗嘅,考慮咗好耐,我決定畫得明媚 d。

我揀色同調色好弱,以前符 sir會教埋用 A色加 B色,再加少少 C色咁,自己又唔係做唔到,但會係好刻板,所以我 d畫幅幅都差唔多顏色,有 d悶,有時又會用錯色,搞到幅畫好詭異😂。

起完稿,淡淡上一層底色,然後畫線,應該唔係咁嘅,不過我希望畫線嗰時有 d顏色,畫起上嚟會有 feel d。今次張畫紙好唔合作,掃咗水成張發脹鬆晒咁,so weird,以前都未試過咁(唔記得咗用 300g,190g留返畫細畫用)。層底色⋯悶悶哋,幅圖好大部分係石,經過歲月嘅石路同屋,明媚極都有限。

上完一層底色,仍然決定唔到石地部分用乜嘢色(😂黐線),底色只係上咗 payne grey加 raw sienna,或者加 cobalt blue,淡淡咁,好淡好淡⋯,所有唔肯定嘅我都會咁,似有似冇,出事都唔會出大事😂

開始畫線,線條唔錯得,唔可以似平時咁畫細碎嘅線,應該係俐落嘅。最難係石級,一團亂石之餘又要畫出梯級形態,但我畫得唔夠爛,好拘謹😒(一道好拘謹嘅梯級😂)。

畫完線再加色,其實好想用紅色瓦頂,但好似一般都係綠色,我用咗 senellier嘅 turquoise色,Sharp d。

諗唔到牆除咗白色可以係乜嘢色,但咁又變咗成幅畫都係白牆,雖然局部加咗 d環境反射色,但都係好淺色。

幾隻窗好似太深色,變得好觸目咁,但其他部分好難加深,唔通要洗吓佢⋯?

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 15"x11"

橋嘅倒影都係太深色,hmph⋯冇得救喇冇得救⋯

天都係失敗,舊雲好醜樣😁

隻 turquoise色真係好靚,呢幅畫中唯一嘅明媚。

屋邊嗰條柱(?)應該乜嘢色?

近處嘅石都幾好吖,不過梯級好生硬,佢應該係主角,畀我畫到咁,仲冇乜明暗,👎hmph⋯

我用咗幼線做倒影,唉,真係自作聰明,而家跳晒線咁,好唔夾。

上堂睇吓阿 sir點講。

😝😜😛d post愈嚟愈長😅😂😆


~*~*~*~*~*~*~

我問阿 sir係唔係唔應該用幼線畫倒影,佢話冇問題。講到條河,佢又話倒影唔使畫線,線條只適合用喺暗位,倒影係用顏色表示嘅。(⋯阿 sir你張圖明明有線⋯)

阿 sir話河面要加番屋嘅倒影(我以為嗰 d係河面植物嘅 cast shadow😅),加咗真係 sharp好多。















沒有留言:

發佈留言