2021年10月6日星期三

畫班 Sep 2021 – 11. 配匙刻印小店(水彩)

阿 sir可能見我今期又用咗水彩,終於 offer教我水彩,佢話要教我畫 galaxy,我話我唔想學(好唔聽教),佢問我想學傳統水彩定速寫,我話要學剛畫完呢種,然後佢 send咗張圖去 group。

阿 sir畀我哋嘅圖好多時都係d artistic圖片,呢種圖片一般 d光都唔自然,難畫之餘又好難學到天然光嘅走向同影響,學唔到點睇光線,有時就好似今次咁,係人哋嘅畫,hmph⋯畫人哋嘅畫,😒為乜呢。我哋畫畫時,會將景裡面唔重要嘅嘢 blur咗,一團色就交代咗,我自己知道係乜,會畀番相應嘅色調明暗佢,人哋睇嘅時候點會知道係乜,咁我睇人嘅畫嚟畫,我要點處理呢團顏色,作一樣嘢出嚟,定係照跟一團顏色?

anyway,老師叫畫我就畫啦,都係一種挑戰,報班都係為咁。

呢幅畫嘅作者係一位台灣 urban sketcher,佢叫鄭開翔 Cheng Kai Hsiang。

~*~*~*~*~

呢種畫法係咪即係好似一幅認真嘅 value study?

睇畫勾番 d線出嚟真係唔容易,睇相或者實景會唔會更難?我自己覺得畫畫最難都係起稿,對住一張白紙,無中生有,到上咗第一層色就開始容易,最好玩就係最後嘅 enhancement,每一筆都睇到效果,好有成功感。

我畫好個 outline,但落唔到筆畫暗位嘅斜線,諗到跟住會加水彩,顏色都會表現出嚟,如果有埋斜線,會唔會過咗呢?我決定唔畫暗位嘅線,加咗色先,再畀阿 sir睇吓點。有同學都畫呢幅,post咗鉛筆稿問阿 sir,點知阿 sir好似睇唔到咁,覆晒其他人都冇覆佢,上一幅都係咁,佢 remind咗阿 sir一次,然而都係冇 feedback,點解呢?兩次我都諗住黐住學吓嘢,hmph⋯😒

加完色一睇,我好 surprised,點解顏色可以咁 vibrant嘅?都唔似我平時嘅畫,唔通同畫嘅嘢有關?今次係我第一次畫呢個題材。
Schmincke Akademie on Saunders Waterford 300g hp



































呢種畫法比傳統水彩容易好多,好似填色畫冊咁,每一個色塊都好細,唔需要擔心水嘅問題,唔驚乾咗融合唔到,畫得好輕鬆。

我最滿意樓上嘅窗,畫到裡面嘅暗同外面窗簾嘅反映,不過呢,其實我唔係好明白呢個 area嘅結構,究竟嗰幾塊布係唔係窗簾?點解會喺窗外面?窗外嗰個得幾條鐵嘅框係乜?

有少少後悔太懶,冇留白,又懶得搵 acrylic出嚟😂,所有白色都係用 gel pen,唔夠白。😅

~*~*~*~*~

阿 sir睇到我幅畫,二話不說走去攞電話嚟影低,佢會擺我哋嘅畫喺佢畫室網頁,當作樣版畀人睇佢嘅學生畫作,其實我嘅畫算唔算係佢教出嚟?好似呢幅畫咁,佢一 d comment都冇😶,我問佢有冇嘢要修改或者加,佢話:好好喇,唔使喇。

如果話我冇學到嘢又唔公道嘅,佢介紹到新嘢畀我,好似粉彩,同埋 illustration,學埋呢期睇吓點啦。



沒有留言:

發佈留言