2021年10月27日星期三

參觀 – 香港水彩藝術學會 2021畫展

我去嗰日好多人,d人又大聲講嘢,好嘈,未試過睇畫展咁嘈。

今年老師嘅畫掛得好近門口,一入去就見到。
睇老師畫嘅水:
要有適當嘅留白,而且唔使好似我咁畫到一條條橫線,
遠近用色唔同,深淺水顏色有分別,
要顯示水嘅清澈唔係用乾淨嘅色,而係睇到水下面嘅泥土色😌

牽船嘅繩都要有虛實。
天,可以有唔同畫法。
















呢幅我冇睇出 d乜嘢,可能因為我冇畫人像,唔識睇啦。
















幅畫唔係好深色,但都托到好明亮嘅燈光,所以畫光重點唔係用色深淺,而係『明暗』(定係飽和度?),用晦暗嘅色彩襯出明亮燈光,老師好鍾意各種灰色。











如果 d花係我畫嘅,我會覺得好粗糙,會一再修飾結果畫到好厚實,但睇住老師呢幅畫,漸漸明白水彩唔係工筆畫,唔應該為咗精細放棄水彩嘅輕靈。
老師咁畫亦都係因為花唔係主角,如果太雕琢會喧賓奪主。
葉亦唔需要刻意畫出順滑嘅弧度(我就係咁畫😅😆),老師畫中冇一片係咁,但已經好表達到一片片荷葉。
同樣葉都唔係主角,呢幅畫嘅主角係氣氛。

















老師講過,一幅畫唔係全部都要好細緻咁畫,需要有虛有實,幅畫先生動。

















老師畫嘅水,真係靚到⋯












喺一片綠色中加番少少白色,畫面活潑好多;

葉叢嘅畫法,唔係渲染,唔識形容,辭窮😛





睇完老師嘅畫,更加肯定,畫得好唔好唔係睇落筆技巧,最重要都係點去處理構圖嘅明暗虛實,如果唔係畫得再似都冇用。



呢種效果係特別技巧定係濃淡造成?

用嘅紙係 Fabriano artistico,似係 cold press。





古舊建築物,暗位用灰藍同褐色,線條唔好太直,留少少白表現 weathering。







用色同一般遠暗近明相反,別有洞天嘅感覺。

















鋼筆淡彩

色彩同明暗都好簡單,但又表現到人嘅姿勢同衣服嘅形態,留白好重要。












碳筆淡彩

究竟要點先做到咁有信心將顏色一撻撻咁嚟畫呢?我畫乜都淨係識暈染,以前以為暈染係水彩最高境界😂,追求順利過渡,唔要見到邊界。😅😅








唔係好識欣賞。可能就係我剛省覺嘅:『一幅畫最緊要處理好明暗濃淡』,唔識欣賞咪就係我未識囉。

又或者係:『創作最緊要係勇於面對自己、表達自己。』




今年唔見咗好特色嘅動感畫,係作者用咗唔同風格,我認唔出,定係移咗民?

睇完個畫展,我最鍾意都係老師嘅畫,咁多年嚟,佢每日都有畫 post出嚟,keep住都仲有連我都睇得出嘅進步,一向都覺得已經畫得好好,過一排,又變得更好。









沒有留言:

發佈留言