2021年10月13日星期三

畫班 Sep 2021 - 12. Japanese storefront - 麵包店(水彩)

畀我哋參考(臨模😄)嘅圖片愈發奇怪,今次都係一幅畫,朦朦朧朧咁,睇唔清楚內容,冇深度,冇明暗,😅唔通係一種鍛煉?

呢幅圖有部分係磚牆,阿 sir話要教我畫磚牆,但講完又冇教⋯,係唔係要我起完稿畫埋線,下堂先教?但我好心急㗎,如果有時間,我就會儘快畫完,等唔到下堂。

~*~*~*~*~

今次幅圖都係一個兩層建築物,地下係 bakery同 cafe,千辛萬苦睇到眼都澀,終於畫出個大概,但店舖正門完全睇唔明有 d乜,諗住自己作 d嘢上去,但屋企嘅美術書冇呢種場景,唯有上網搵吓,點知搵搵吓畀我搵到原圖😇,畫家係住喺日本嘅波蘭人,mateusz urbanowicz,佢仲係新海誠嘅創作團隊之一,參與街景創作,佢個姓好似生來就要畫呢 d咁😄。我畫嘅呢一幅,屬於佢嘅 "imaginary japanese storefront"系列,唔係 urban sketching,亦唔係速寫,睇佢嘅 YouTube片,佢話連店名同招牌都係創作出嚟。

我啱啱起完稿,唔知點解唔係好想加黑線,覺得呢幅畫唔係好適合,諗住用木顏色,仲未決定用配合嘅色,定全體用灰色,但都會係落咗水彩先,上好色後加線。同一晚,我睇畫家嘅 YouTube,片裡面佢上完色,話平時會用墨水筆或者 liner畫線,但今次唔想畫到太 detail,所以決定用 8B同 2B graphite pencil,😃咁啱嘅?不過我都唔諗住用鉛筆,我畫呢幅都係灰色夾 d。

~*~*~*~*~*~

今日八號風球,group嘅同學都好勤力畫畫,我都完成咗。

幅畫冇乜顏色變化,不過好多 details。

磚牆用咗 Naples yellow(以為係 beige)打底,然後 orange,sepia同 burnt umber混住嚟畫;
其他部份主要都係藍綠色,用 turquoise好似幾適合,不過我唔想太單一, 所以加咗塑膠綠 brilliant green,建築物部分加 cyan(一向以為係 cerulean blue),canopy部分加 Prussian blue。

線條用木顏色,磚牆用灰色,綠色部分用灰綠色,不過唔知係唔係我太細力,最後都要用水彩再畫一次、兩次⋯😂,數唔到幾多次,加到夠色為止。

canopy上面嘅字用咗 acrylic,原畫嘅畫家應該係留白㗎,我見佢畫其他都係留白。可能畫大 d可以留到白啦,但我覺得而家嘅 size啱我畫😁,哈哈哈,解釋唔到。

每幅畫都有一個位或者一筆覺得 "wow,好掂呀!"
呢幅就係個鐘黐住牆嗰個位,同埋個鐘喺牆同 canopy上面嘅 cast shadow,😁一幅畫有一個咁嘅位,就可以令我覺得 "畫呢幅畫有收穫",百看不厭,沾沾自喜一番。

其實,鐘頂嘅裝飾物係唔係都應該有個影呢?不過原畫冇,我都唔敢隨便加上去

我覺得畫畫過程中,最難係掌握比例,呢幅圖算係容易,比例唔差得太離譜都唔會影響構圖,而且,雖然係建築物,但好似⋯冇乜透視。阿 sir話下一幅教我畫多點透視,😟好擔心聽唔明阿 sir講乜。

Schmincke Akademie on Saunders Waterford 300g hp 11"x15"




















~*~*~*~*~*

畫完 post去 group睇吓阿 sir有乜評語,點知佢又係就咁畀個 thumb up emoji就算,然後就將我幅畫 post去自己畫室 Instagram,話係學生作品,well,廣義嚟講,我都算係佢學生嘅😏,雖然佢冇教過我乜嘢。

決定唔再去上堂,呢個班唔係好啱我,都係想睇示範多 d,我比較蠢,要睇到人做先學到嘢,阿 sir淨係畀幅圖我畫,畫完又冇 comment,同我喺屋企自己畫冇分別。

本來都諗住學唔到嘢唔緊要,有同學一齊畫畫都好開心,但呢班又個個畫唔同嘢,好冇 feel😐。





沒有留言:

發佈留言