2022年1月31日星期一

水彩班 03 Jan 2022 – 黃昏、雪地、倒影

天空用 lemon yellow同橙色,
最重要係: 太 陽 一 定 要 留 白 。
太陽以下用 Prussian blue加紫紅畫樹叢,伸到太陽以上加少少橙色。

雪地,仍然係 Prussian blue加紫紅,(調色真係神秘,上一堂嘅山、呢堂嘅樹同雪,完全唔同色,但其實都係呢兩種色溝出嚟,比例唔同、水份唔同,加上筆同調色盤嘅殘餘顏色,效果完全唔同,以我嘅技術,好難溝番一樣顏色,所以如果大面積上色,一定要溝定多 d。)
阿sir話,散出嚟嘅雪正面要平d,咁會顯得遠d。(等我仲特登畫得咁岩巉,以為有d變化添😳)

水上陽光反射同天空一樣用 lemon yellow同橙,不過要加少少 vermilion。
趁濕用樹枝色加樹枝倒影,再橫向刷出水波紋,呢個一定要黃橙都未乾時做。

去到最後階段,重點都喺個太陽度。太陽留白圈裡面嘅樹枝用橙色,外圍用 Prussian blue加紫紅加 brown,用啡色嚟過渡。(我畫畫吓將啡色遮晒,變咗冇過渡色,少少突兀)

雪地上嘅草要乾濕混合;
雪地邊緣加暗位表現厚度;
雪地下面嘅水記得加深色先有立體感。

今次阿sir喺我幅畫加咗太多喇,我真係唔可以話係我嘅畫,我應該會再畫一幅。(希望啦,呢兩個星期畀一部網絡小說佔據晒所有時間,篇小說又長到一個點,睇極都未到尾,真係欲罷不能。)

阿sir話顏色過渡好重要,記住彩虹嘅顏色,唔好跳過直接去另一隻色,要加色過渡。


姑且 post咗呢幅先啦⋯




















沒有留言:

發佈留言