2019年12月3日星期二

夢境連續劇

幾歲大嘅時候,經常發同一個夢,又唔 exactly係同一個夢,係有連貫性、有後續嘅,夢境重覆一段時間後,會突然有新發展咁。
並唔係每晚都發同一個夢,而係隔一段時間發吓咁啦。

最初,彷彿係有人約我一齊去一個地方,但詳細唔記得,可能因為太耐,或者因為呢一幕冇重覆出現好多次。

維持最長時間嘅情節,係深夜,感覺係有月光,我同幾個人一齊朝住目的地行,
雖然一齊,但又各有各,分開少少距離咁行。
我唔知自己著乜,但其他人都著住黑衫黑褲,黑玫瑰咁。

最有趣係,維持咗…應該有好幾年,都係行緊同一段路,嗰條路就係當時屋企樓下一個好大嘅空地,有個好簡陋嘅足球場,有兒童遊樂場,我最記得隔開行人路一級級由矮到高用紅磚砌嘅矮圍牆,我每次都行得好近圍牆,其實每次畫面都係一樣,夢境中都只係行一陣,大概幾十步,嗰種深夜嘅黝黯,同埋半夜特別涼嘅空氣,對細細個嘅我嚟講,真係好刺激。

同我一齊行嘅大概有4、5個人,其中兩個係明星嚟架,不過喺我咁細個嗰時佢哋都已經唔再拍戲(我唔想用『過氣』,畢竟我哋係一齊大冒險過嘅 team mate呀😄),呀…,記起喇,就係佢哋約我一齊去嘅。

係咁行咗好幾年,終於行咗一段距離,其實就係漸漸行到個空地嘅盡頭,現實中係另一橦樓,呢橦樓嘅地下係冇單位嘅,得幾條柱,即係又係空地狀態,但夢裡面就變成一間類似古堡或者古老莊園,地下嗰層冇乜印象,一樓有一個好大嘅露台,我哋就係要上去。

我見有人好好身手,打個跟斗就上咗去,但都有人試咗好多次,而我…我好似係想助跑、跳起、翻跟斗,或者攀爬上去,但唔成功,於是,夢境又喺呢幕重覆咗一段日子,我好似有做各種嘗試,同行嘅人都好似有試過幫手拉我,終於有一晚…我唔記得我點上去,只知道上咗去。

上面係一個好大嘅『走馬露台』,大家都四處查探,唔知要搵乜,如是者又搵咗唔知幾耐。

有一晚,唔知係我定係其他人,發現咗一盆盆栽,種住一棵番茄樹,樹上結咗幾個大番茄,好大個,我伸手去番茄底部想托住佢,我唔係想摘落嚟,只係見到咁大個蕃茄好得意想揸吓喺手,點知,個番茄就喺我掂到佢預備揸住嘅時候,喺我掌心開始收縮,好似氣球放氣咁,我再去試攞另一個,但都係咁,我有 d失望同不解,咁就醒咗。

呢一幕夢境可能冇重覆過,或者最多兩三次,之後,我就冇再發呢個夢。
但個蕃茄喺手上漏氣縮細嘅感覺,同埋嗰種不解、失落嘅心情一直都冇忘記。

一個吏詩式嘅長篇夢境,我唔介意有個 tragic ending,但竟然就咁草草收場真係好令我失望,連一個 decent d嘅 ending都冇。
難道係預示我嘅人生?逐步行過漫長嘅路,千方百計接近目標,最後都係一無所得?
好 sad嘅夢,好彩當時唔明,如果唔係點做人?








沒有留言:

發佈留言