2019年12月12日星期四

畫畫 – Christmas 1(水彩)

一個唔為意,就到聖誕,市面上冇乜節日氣氛,…

聖誕?
仲信唔信有上帝?
讀咗十幾年天主教學校,我間學校好有宗教氣氛,學校有修院、有教堂,幼稚園到中學,校長都係修女,校舍裡面成日有修女行嚟行去,每日上堂前念經唱聖詩。中學年年都有修女做 subject teacher,好似唔止係 religious knowledge,有教…domestic science,english literature…唔肯定,anyway,咁樣過咗我人生頭嗰十幾年嘅生活,我始終都冇信教。
primary 1 嘅時候,老師話每個小朋友都有守護天使,我諗我信咗一陣啦,雖然都有諗過:『咁多小朋友,真係有咁多天使?』『天使真係會跟住我?』
然後嗰年我喺操場跌咗好幾次,跌到損晒流血,痛到死,我就諗:『天使呢?點解會畀我跌咁多次?』我就唔再相信有守護天使,亦冇再生過信有天主嘅念頭,上聖經堂都一直當故事咁聽。

後來大個咗,見到聽到世上咁多事,更加令我唔相信有天主,就算有,我覺得佢已經放棄咗我哋,好耐。

雖然唔信有天主,聖誕對我嚟講,都係重要同期待嘅,因為係一個節日,一個假期,係大家以一個共同主題玩吓開心吓嘅日子,大家心裡面都諗住同一件事,感覺好cozy。
今年,大家心裡面都有同一件更具體嘅事,唔開心,但都係一種 cozy嘅感覺,a sense of belonging。

Schmincke Akademie on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"







































沒有留言:

發佈留言