2019年12月1日星期日

Schmincke Akademie

最近忽然想試吓 schmincke,本來想買專業級嘅 horadam,但店裡面嘅 horadam 24 tube個盒幾殘舊,我擔心 d顏料會有變化,好似沈澱、pigment同 binder分解咁,因為都唔平,我唔想 risk。

見到有幾盒學生級嘅 akademie,個盒好靚,價錢梗係平好多添啦,雖然都知道質素低 d,但都買咗先啦,反正都買唔到 horadam。



後來先知道呢盒係 2017嘅聖誕特別版,哈哈,仲以為只有化妝品同朱古力先會出節日特別版添。

其實我想買 tube,
但 akademie只有 pan paint,而我已經畀個盒吸引住,shopping mode又已經 activate咗,pan就 pan啦。


我呢盒係24色,已經係整個 akademie齊色喇,而 horadam就有成153色,嘩,我懷疑自己有冇能力辨識全部顏色呢?

24色裡面包括 titanium white, payne's grey同埋 black,都係我唔會用嘅色,灰同黑要用都用得著,但白色…,點用呢?不過又每個牌子都有白色,仲要唔只一種白,或者我應該了解吓白色嘅用法,可能 for一種特別嘅 technique都唔定。

睇咗 d介紹 akademie嘅 video,原來好多種色都同 horadam用相同嘅 pigment,只係份量唔同,pigment嘅嘢我冇認識,不過即係話akademie嘅質素應該都幾好,色澤同 attitude會同 horadam同色冇分別咁啦。
色彩好明亮,少少顏料就好夠色。

24色配搭都係常用色,不過冇我好鍾意嘅 sienna,有少少失落。

schmincke pan paint嘅製造過程好講究,唔會一次過填滿,akademie會填一半,乾咗再填另一半,我諗係畀 d顏料有足夠時間乾透啦,horadam仲要分四次添。





唔知係唔係 enamel palette定係 pigment嘅特性,又係 staining…,雖然用耐咗梗係唔會保持潔白,但用一次就染色個心都少少唔舒服。



















2 則留言:

  1. 你向邊度買schmincke?我之前請阿妹向德國都揾唔到,德國D人話唔識E個牌子,明明是德國出產,淘寶又怕假,最後阿妹買左LUKAS,都幾好用。有機會都想買一盒schmincke試下。BTW,我是search KYC 水彩筆找到你的BLOG的!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我喺台灣買,其實香港都可能有,你可以試吓打電話去中南、藝文問,唔使白走一趟。
      schmincke耐唔耐會有特別版嘅盒,都好靚架,唔好買黑色咁普通。
      你妹妹喺德國問乜嘢人?如果唔畫畫嘅人唔知都唔出奇,美術用品店嘅人冇理由唔知噃…

      刪除