2019年12月9日星期一

畫畫 – golden sail (wetcanvas nov 2019 challege)(水彩)

唔怪得好多人不斷買畫具啦,有新畫具顏料係可以刺激吓畫畫嘅意欲架。

夕陽同山個位我自己覺得好靚,喺相中睇,成條山脈嘅顏色同明暗都好好,但天空就太多紅色喇,原本諗住主色係橙色,唔知點解畫畫吓用咗咁多紅色,仲要均勻分佈咁添,上截都唔知點解會用咗咁深色,有 d格格不入,本來仲深色,我不顧一切洗咗佢😆。

海呢…,同個天一樣,畫到成張氈咁,總係畫唔到『水』嘅樣😒,我記得愈近線條愈疏,但要粗幼有緻表示水波,第一層都做到少少,再疊色就亂晒,畫到規律咗。

隻船喺一團黑中都畫到輪廓,但好似太黑,我有加咗少少橙同黃,但影相睇唔到(張相影得黑咗…),佢喺夕陽嘅光裡面,係唔係應該有一條金黃色嘅輪廓線呢?雖然參考圖都冇(唔係好明點解會冇),但我諗有會靚好多。

兩個碼頭…,我最怕 d睇唔清楚分唔開嘅 object,胡亂畫一團我實畫唔似,要認真畫又睇唔清楚冇得參考😖,所以我畫咗個簡陋版,人哋本身都有 d規模架😃。


Schmincke Akademie on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"

























除咗 prima咁明顯唔同嘅質感之外,我唔係好分辨到唔同嘅顏料有乜分別,我都係唔好諗 horadam同 daniel smith住喇,暴殄天物呀😄





沒有留言:

發佈留言