2020年10月17日星期六

畫畫 – mushroom house (素描、水彩)

mushroom house真係好可愛,mushrooms又有好多品種,不過到想畫又諗極都諗唔到可以點畫,真係冇創意。


先畫一張素描,練習吓,順便當 value study。











水彩版,顏色開得淡咗,試吓會唔會好 d,平時好似一上色就實晒咁。hmph…,真係奇怪,明明一向都係乾咗淡晒色喎…,我究竟講緊乜?究竟有乜問題?

今次想畫背景先,

顏色幾滿意。

都算做到我想要嘅不規則邊線,原來落筆要猶猶豫豫咁,不過,內容都係好似冇乜變化,係唔係張紙太濕,顏色混合得太好呢?


係唔係一定會咁嘅呢?

谷起到咁,d顏料好容易走晒去中間,有次上堂畫個天,顏料流晒落中間,搞到個天有直紋。(不過乾咗好似一度光由雲層照落嚟咁,又幾有 feel。或者就係水彩好玩嘅地方,好多unexpected,可以破壞,亦可以 enchance幅畫)無論張紙大定細,橫畫定直畫,個凹位總係垂直,點解呢?

不過今次中間又保持到清白喎,真係奇怪。

畫到呢度都仲幾有水彩感。

我好鍾意下面嗰 part綠色,接近我想要嘅樣,好開心。

梯級好似有少少 halloween嘅感覺,畫嘅時候失去方向,唔知自己想點。

成張畫都算幾有水彩 feel,同埋幾舒服。

Schmincke Akademie on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"

今次刻意加好多水調色,因為我睇到 iraville都係咁,佢每一層顏色都好淡,有時佢會疊好多層,效果依然好透,唔會厚實。

但都可能因為佢用 schmincke horadam,所以特別透?咁我用 akademie效果都唔錯。

post喺 group度,同學睇完話我今次畫單色系,我先記番起,我本來諗住個身用淡咖啡色,唔係單色呀…,離晒譜。

睇真 d,個頂畫細咗,冇咁可愛。



沒有留言:

發佈留言