2020年10月19日星期一

Staff appraisal

今朝用咗成個上午,先 draft好一份 appraisal。唉,appraisal呢樣嘢,對我哋呢 d低級職員真係純粹係一份功課,我填完交畀上級,佢一定會改,佢改完再交上去,又再改,改完番嚟面目全非,咁你做乜要我做唧?!

經過咁多年經驗,我一萬個 %肯定,唔理份 appraisal寫成點,根本同升唔升職,加幾多人工冇關,你話呢份唔係只係我嘅功課係乜?!



不過咁,不能推翻嘅事實,叫我做都係要做。

每年我都要重新檢視同思考一次每個 staff嘅表現,可能…appraisal嘅要旨就喺呢度?唔係啦,我睇到嘅嘢上級已經睇唔到,而我嘅睇法佢又唔接受改到七彩,我睇到有乜用?

通常我都會當係一次英文寫作練習,仲可以學多 d vocab,要學吓點樣用唔同嘅英文去講同樣嘅嘢,寫咗咁多年,都番用唔少次,anyway,老闆唔會留意到,佢會改個 grade但唔改 comment囉,結果兩樣嘢唔 match,comment大讚但個 grade畀 at par,不過我估,除咗我冇人會發現,相信HR更加唔會睇。

但我都會好認真咁寫,呢份係我寫畀 staff嘅情書,我唔能夠升佢哋職或者決定加幾多,但至少表示我睇到佢哋嘅努力,表達我嘅 appreciation,為無聊嘅事搵番少少意義。


~*~*~*~*~*~

今日,senior彈番幾份 appraisal畀我改,指定 overall要某一個 grade,細分佢唔理。

改改吓,醒覺到,某同事因為 attendence太好,呢項霸咗個高分,變咗要壓低其他嚟就番個預設嘅總分,真係弱智。

不過,我唔理,雖然 attendance個 scale係成個 department睇,我都改低咗,畀其他有意義 d嘅項目高分 d。

有個同事,以往做得唔係幾好,一向 grading偏低,但今年佢改善咗,進步咗,睇到佢努力做好工作,但 senior仍然堅持佢只可以攞番舊年個 grade,hmph…無言。


~*~*~*~*~*~*~

往年,我改完改淨,交上去就冇我事,上司會同個 staff傾,然後就唔知點喇,亦唔會畀番份 copy我哋。

今年,佢見完 staff,份 appraisal又返咗嚟我度,個 instruction係叫我同 staff做 review喎,仲要出我個名做 interviewer,喂,而家即係仲要當我全權負責呢份 appraisal喎,wholly crazy !!

好彩我同我 d team mate一向都溝通得好好,佢哋知我態度,而且,我交上去嘅原始版本 appraisal會 bcc佢哋,會知道我唔係對佢哋講一套對上司講另一套。

咁多年個個睇住佢點壓我哋 rating,真係心都淡,如果唔係因為大家合作得咁開心,未必會繼續做到咁耐。

hmph......................................






沒有留言:

發佈留言