2021年3月3日星期三

畫畫 – 熊仔、褲仔(木顏色)

 一月畫架喇,唔記得咗寫,條牛仔褲影咗相都算似。

我好多時都預唔到會畫到幾大,
好似呢幅咁,畫得低咗,
唯有將條褲腳畫短 d,比例變得唔靚。

Koh-i-noor hardtmuth magic pencil


我好鍾意呢隻 forever friends熊仔,但我唔係鍾意佢嘅 plushy,
佢 d圖全部都好靚,構圖唔會好幼稚,顏色又 subtle。(詞彙太貧乏,形容唔到。)

個身畫大咗,冇咁可愛,
而且我用咗彩色筆,搞到佢顏色陰沉咗。

Koh-i-noor hardtmuth magic pencil


















決定幫隻熊仔加番少少色,我有一盒陳年 caran d'ache木顏色,裡面有一枝 exactly就係 forever friends色。

不過底色實在深色咗,冇咁靚。

magic pencil 用嚟起稿打底真係幾好,加多層色佢會隱咗形,但又畀到 d variation。



















沒有留言:

發佈留言