2021年3月26日星期五

畫畫 – 朱纓花 Calliandra haematocephala (水彩)

今次整濕張紙上一層色先,但全部走晒位,下面朵花走位太遠,唯有改方向。

朵花真係一枝枝咁畫,係唔係好 raw?感覺水彩畫唔應該咁畫。

葉嘅顏色冇變化,畫嗰時對住各種綠、黃同藍,但都係搵唔到顏色擺上去。😓😓

下面嗰朵雖然改咗方向,不過都好似幾靚,冇上面嗰朵咁生硬。

Schmincke Akademie on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"




朵花畫得唔係幾好,試吓用 hot pressed 紙會唔會有其他效果。雖然 hp會出水痕,可能仲難表現一朵咁嘅花,but who knows,試吓先。


本來我淨係整濕個圓形,擺顏色喺中心,等佢自己化開,可能係我放太多顏料啦,效果好差,試咗幾種畫法都唔得。

hot press都幾難控制,邊緣好難暈開,實有條實色邊,決定都係成張整濕,畀多 d空間 d顏色隨意發揮,睇吓會唔會好 d。




今次我冇換張新紙,因為 hp同 rough唔同,冇紋理,底面睇同摸都一樣,所以的用咗背面再試。
(以為畫咗嗰 d會畀水浸到甩色、化開,點知冇喎,浸咗成個鐘,乜事都冇,唔知係因為紙定顏料。)

平時就算四邊貼咗膠紙,濕咗都係 buckles,水同顏料聚晒喺中間,呢次連背面都整濕埋,直接貼喺枱面,好平伏,而且冇咁快乾。




        效果幾好吖







乾咗之後加咗幾筆,唔知人哋 get唔 get到我想表達嘅花係乜嘢樣,但我覺得幾好。

不過同一向畫第二次嘅情況一樣,所有細節都更粗糙。😑

Schmincke Akademie on Saunders Waterford 190g hp 7.5"x5.5"
















沒有留言:

發佈留言