2023年12月29日星期五

水彩班 26 Dec 2023 – 黃昏稻田

😂怪怪嘅天空,黃色太 vibrant唔使講,分佈亦莫名其妙

背景嘅樹主要係濕染,用 brown, ultramarine blue, orange, vermilion。嗰度有好多層次嘅樹,各種形態同大細,但我將最遠嗰層畫到變咗山,後來同學話我另一層似一堆屋,我自己睇番真係愈睇愈似😂,不過都唔緊要,都夾到個環境嘅。

我 d樹畫得深色咗、清楚咗,顯得好近,表現唔到景物嘅深遠。而且應該藍 d,加強距離感,因為遠嘅景物都係帶藍或者紫。(其實阿 sir示範都偏藍,但我用同一堆顏色調到咖啡色,畫緊嗰時仲覺得好配合黃昏嘅色彩添😄)

另一個令幅畫顯得唔夠深遠嘅原因,就係最遠嗰幾塊田,原圖田上嘅阡陌只見幾條貼近嘅橫線,但唔知乜嘢驅使我間咗幾塊田出嚟,睇得咁清楚又變近咗。阿 sir教用 sap green加橙,我以為調出嚟顏色應該沉 d,點解咁鮮明呢?阿 sir嗰幅都係咁嘅色㗎⋯

中間幾格水稻田可能係畫得最好嘅部份。

最近嗰幾塊田呢⋯,阿 sir教各用唔同嘅綠色,後來我見佢幫同學修改時再喺上面畫粗間表示一行行嘅農作物,因為呢幾塊田面積大,裡面冇嘢會顯得空洞。我加咗嘅效果都 ok。但呢幾塊田之間我都跟阿 sir加咗 d草,同學話 d草太直,唔夠亂,我就覺得仲可能係太深色。睇起嚟仲有小小恐怖感添,同後面嘅寧靜柔和好唔夾,早知唔加草。唔知道種好嘅田嘅阡陌上面係唔係都長滿草呢⋯?

真係,近景呢幾塊綠色田無論顏色同感覺都同後面格格不入。

Cotman on Saunders Waterford 300g rough 11" x 15"




沒有留言:

發佈留言