2023年12月22日星期五

寫生班 16 Dec 2023 – 沙田排頭村(水彩)

第二堂寫生都係去排頭村。

今次要畫幾間小小建築物,重點係間妝扮得好嬌俏嘅屋仔,門上有門神 poster,兩邊有對聯,門頂有橫額(?),畫畫吓先醒覺原來佢唔係屋仔,係門嚟㗎😂,開門入去係空地,再入去就係後面間屋。

畫畫過程仍然係手足無措,阿 sir示範時,好多唔同位置唔同用色、畫法,到自己畫時唔記得咗大半,最記得係兩邊唔重要嘅景物模糊交代,但幾把太陽遮都係重點,兩層遮身尤其重要。

我哋畫畫吓,村民逐漸將景物變身,晾曬嘅衫收咗、太陽遮收咗、附近食店搬咗幾個招倈嘅廣告牌出嚟遮住咗,我諗,除非畫自然風景,如果唔係,以我哋畫得咁慢,景觀好難持續咁耐。

加上當日下午氣溫急降,由中午因為著咗羽絨有少少熱,到開始畫時慶幸自己著咗羽絨,再到畫畫吓懊惱冇戴頸巾手套。於是,冇毅力嘅我決定走先😝,其他同學仲繼續努力。

臨走俾阿 sir睇,佢提醒我:

1.) 呢堆層層疊嘅建築物要深淺色相間,咁先可以突出主體,尤其是前面嘅重點。

2.)兩旁非重點喺模糊之中都要有層次,咁先可以營造出『有d嘢』嘅錯覺,如果唔係就好似空咗咁。

3.)仲有佢叫我落色要大膽 d,深色地方顏料要濃,一筆過,咁就唔會乾後變淡,然後又要一再番筆。

我覺得自己個稿已經起得好差,perspective唔係幾啱,加上返屋企繼續時我冇睇返張 reference相,又冇睇阿 sir嘅 demo相,只係跟住阿 sir講嗰幾點畫,畫畫吓都忘記咗 d建築物嘅關係同結構,結果係有少少奇怪嘅😄

我試吓大膽用深色畫後面嘅樹,結果真係好夠色,然後覺得,⋯嗰個位應該淡番 d,因為佢唔係主角😑😂

左上角建築物係唔係太簡陋呢,可能局部都要多番 d details,而家好似太 clear cut,少少突兀。

其實我咁樣睇咗阿 sir示範先再自己畫仲算唔算真寫生呢?我諗只可以話係學寫生啦,比跟圖畫會好少少,因為會學到點取捨景物,點 adjust景物去滿足構圖需要。

Cotman on Saunders Waterford 300g rough 15" x 11"




沒有留言:

發佈留言