2023年12月10日星期日

寫生班 9 Dec 2023 – 沙田排頭村(水彩)

呢兩個月,阿 sir開期間限定寫生班,尋日去咗沙田。爭 d就一人成團,嚇死我,好彩最後多一個同學報名😂。

排頭村係一個都幾舊嘅村,尤其村口好多屋都好殘,或者都唔可以算屋,係一堆木板同鐵板搭嘅棚。我以為會行入去搵個清幽嘅地方,點知阿 sir就喺村口路上坐低開始講點畫。其實都唔可以用「點知」,一向都知阿 sir鍾意畫光影下嘅殘破混亂事物,佢鍾意嗰種意境。

我哋三個就咁坐咗喺小路上,都有行人㗎,仲有人搬貨添,但阿 sir冇理佢哋,佢哋又冇理我哋,搬貨嘅仲會繞個彎避開我哋,真係和諧。 

不時有人行埋嚟睇,仲有人問我係唔係畫嚟賣,我話如果你肯買我都會賣俾你嘅😂。我以為自己會好驚有人睇住,但原來又冇乜影響,照樣胡亂咁畫,一 d都冇心虛😂。

呢幅係我近期最似樣嘅一幅畫,話似樣,其實都係修修補補,尤其係畫得慢,現場完成唔到,返屋企睇相同阿 sir嘅 demo完成,唔係好算完全寫生。



首先舖一層底色。雖然嗰日都唔算陽光普照,但阿sir教用橙黃色營造陽光嘅氣氛,再用對比嘅紫藍色做陰影。其實上色都係用呢幾種色。

棚同屋都係用紫、啡同藍半混合上色,技巧就係冷暖交替咁上色,但我畫畫吓就忘記晒冷暖,只係盡量相鄰嘅唔同色,都 work嘅,唔專業啫😂

起稿好難,右邊嗰幾間黐埋一齊,睇都睇唔清楚,點畫😌,尤其係個頂,究竟邊個頂係邊間?而家d頂其實同真實唔係好同,整齊咗好多😂

最需要講究係中間路口第一間,嗰度係重點,亦係最光嘅地方,屋頂要留白,我畫得唔係好似,不過都白啦。仲有屋裡面有個穿窿位,阿 sir話一定要留番。

隔離屋都重要,前面個紅色桶、門口嘅雜物都要保留,但屋裡面就唔需要細描,亦都冇可能,所以用各種深色 pretend裡面有 d嘢咁。

再隔離就唔關事喇,隨便用 d色塊填滿佢就得。對面路嗰堆都係咁,用深色煞有介事咁扮堆咗好多嘢。

臨走前,阿 sir提醒我記得喺路面加上橫線表示路面係平嘅。而家睇落都好平,幾 ok👌

Cotman on Saunders Waterford 300g rough 8" x 11"

上呢堂學咗
1. 寫生要簡化畫面、
2. 但要搵一 d有趣味嘅細節、
3. 畫面色彩唔需要跟足眼見嘅嘢、
4. 比例、
5. 消失點。

比例⋯,呢幅畫已經唔啱比例,真係要多 d練習先得。

消失點⋯,我唔係唔明,係唔知點 apply落去⋯,就同素描搵兩條伸延線嘅相交點一樣,唔係好明白佢哋嘅因果關係,係囉,即係唔明啦。但就算要問阿 sir,我都唔識點問。同學好好學,佢會睇書,⋯我以前都會,買咗好幾本,但愈嚟愈懶😁



沒有留言:

發佈留言