2020年12月23日星期三

畫畫 – 聖誕樹(水彩)

本來想畫一棵好瘦嘅聖誕樹,然後就冇諗過背景會係點,瘦嘅聖誕樹要畫出枝幹,因為唔想亂畫一舊綠色,結果畫出嚟都唔瘦,不過都有好耐心咁逐枝畫,形態同顏色都自然,幾靚呀。

個背景都幾滿意,半圓形嘅窗係諗起 shape of water嗰隻窗,有諗過逐舊磚畫,因為我睇過人哋真係咁畫,但都見過人係咁意畫幾舊磚喎…😌,而家咁都幾好吖,白色牆本來想畫少少 detail,喺牆身縷花😂好fancy咁,不過懶搵 reference,都係算啦,而家好寒酸,真係一分耕耘一分收穫。

同樣道理,棵樹同 ornament我好耐心同小心咁一筆一筆畫,冇令自己失望,本來淨係掛波波就算,不過有 d blank,決定加條 ribbon,又唔想用 acrylic,所以唔係好畫到,我由底開始畫,好好心機咁想像佢嘅走勢,加上嗰層背景係白色,所以都算成功,上面幾層背景比較亂,開始冇心機跟住條 ribbon走,開始亂嚟。

樹下應該堆滿禮物先有節日氣氛,又係因為我…啦,
而且,而家咁低調 d都有憩靜閒適嘅氣氛吖。

呢幅畫有一個位係我最滿意(其實都唔可以用『滿意』呢個詞,因為只係唔覺意做到嘅,話滿意就好似係我努力過咁),就係個缸邊,虛虛實實好靚(可能路過嘅朋友會覺得我匪夷所思,但係呢一種就係我一向想做到嘅)。

最後呢,有諗過咁寧靜嘅畫面,好適合有一隻小貓蜷伏喺樹下瞓覺,不過,幅畫都畫完,我唔想再冒破壞成幅畫嘅險喇,小貓返房瞓啦。

咁長氣打咗咁多字,因為我幾滿意呢幅畫😁

Schmincke Akademie on Baohong 300g hp



















hot press 真係比較難暈開,好容易就形成一條好實嘅邊,個缸邊可能都係咁出嚟,

但缸身都有一條我唔鍾意嘅痕,未乾嘅時候完全唔覺,激死人。

好彩呢幅畫全部都係細細碎碎嘅著色,問題唔多。hp 紙表面滑滑咁,畫嗰時筆觸感覺好舒服架,不過要學吓接受,或者克服水痕,anyway,你話我乜都好啦,我都唔係好鍾意大陸紙,我都係鍾意 waterford。




沒有留言:

發佈留言