2020年12月14日星期一

畫畫 – Christmas presents (水彩)

我以為畫一堆 box冇乜難度,但唔記得咗角度問題,
而家盒盒都唔同 perspective,笑死。

係唔係應該好認真咁起稿,但係…起完稿都係擦番晒先上色㗎啦,又係唔見晒 d線,上色時控制唔好支筆,畫歪咗、畫大咗、邊大邊細,乜都齊。

嗰時 miss ho笑我哋:『一上色遮咗 d線個個就喊晒咁,「我條線唔見咗呀~」、「我搵唔番條線呀~」,哈哈哈』,佢畫風豪邁,落筆精準,點會明白我哋吖。

有時我都唔知係我影得差,定張相先係真實,我睇幅畫本身顏色冇咁灰黯㗎…


Schmincke Akademie on Saunders Waterford 300g rough 7.5"x5.5"



















沒有留言:

發佈留言