2020年12月12日星期六

畫畫 – 小屋 &聖誕樹(水彩)

就嚟又到聖誕喇,今年比舊年更加 depressed,
幾時我哋可以再有快樂聖誕?

今次我將顏色開到好淡好淡,似乎效果幾好,
不過唔知點解間屋仔顏色咁灰暗,
樹嘅綠色做唔出變化,都幾單調,
但又唔想幅畫太多其他色彩,同太鮮色,
我想有一種淡淡恬靜又 cozy嘅感覺。
mmm....,我諗係因為我唔記得咗黃加藍變綠,而只係用咗綠色,
下一幅要試吓自己調綠色。

今次用咗 arches紙,好多人都話係最好嘅紙,
但我覺得同 waterford分別唔大,
而且 arches紙有一陣騷味,😅真係奇怪。

Schmincke Akademie on Arches 190g rough 7.5"x5.5"





沒有留言:

發佈留言