2020年12月4日星期五

畫畫 – 海港日落(水彩)

呢個 scene之前都畫過,係我日日都見到嘅景色。

今次個天冇跟老師教嘅畫法,冇喺藍同黃中間加紅色,效果都唔錯,冇變成綠色,
事實上,個天嘅藍色之下,我先上咗一層彩虹色嘅底色,其中有都有綠色,
嗰層綠色加咗藍,變得幾自然,比直接藍撞黃好好多。

落日嘅黃橙應該範圍大 d,不過而家都 ok,唔想再加。

本來我想用乾筆刷白嚟畫建築物,不過幅畫太細,用唔到。
結果用咗最細嘅 0號筆畫橫直線,畫畫吓冇晒留白,建築物冇咗燈光,表現唔到夕陽西下,華燈初上嘅景色。
建築物光影都畫唔到,每日睇到但畫唔到。

所有建築物都同真實唔同,但我都畫咗個摩天輪,不過畀我畫到變咗一片碌緊出海嘅蕃茄😄

海水,顏色同形態唔係好得。
 
Schmincke Akademie on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"



畫多一幅,天色暗 d,畫法同上一幅一樣,整體感覺係更粗糙。
Schmincke Akademie on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"






沒有留言:

發佈留言