2021年8月31日星期二

畫班 Jul 2021 – 5. lady bird and dew drop(木顏色)

仍然係木顏色,仲要構圖好複雜,甲蟲同水珠都有好多唔同色嘅反光,睇顏色都睇到眼花。

畫咗上紙嘅顏色又成日甩,上幾多層都係咁淺色,究竟係紙嘅問題定木顏色嘅問題?以前用 Waterford紙都係咁,後來轉用 Fabriano先至冇事。

應該一早用水彩紙,用水溶先上一層底色,咁會易上色好多。畫咗兩日,尋日仲由起身畫到傍晚,先至叫做畫完隻甲蟲,咁多個鐘不停咁畫,究竟 layer咗幾多顏料上去?然而顏色仲係好薄咁,可能普通 sketch book紙質 hold唔到咁多顏料,好容易甩番落嚟,hmph。。。。

呢兩日好多同學陸續喺 group交功課,佢哋用 oil paint同水彩快好多,我估我下堂都應該交唔到。

~*~*~*~*~*~

我喺堂上真係畫唔到畫,不過我都會繼續上堂,因為報班都係為咗等老師畀功課,然後批評吓咁啫,而家就係咁樣啦,而且同同學熟咗 d,有得交流吓,都幾開心。

今日攞張 wip畀老師睇,佢話我上色唔均勻,畫咗少少畀我睇,佢上嘅色一層已經深色過我之前嘅 n層,應該係我太輕手,諗番以前,好似真係好用力咁捽落去㗎,少用木顏色唔記得咗添。

~*~*~*~*~*~

終於都畫完喇。

底色用咗乾粉彩,除咗上次阿sir叫我用嚟做咗少少底色,今次都算係第一次用,阿sir教我用紙巾揩d粉彩捽落畫紙,但我覺得咁好難上色。
我用刀削d粉彩,然後用 blending stump捽開,效果好好多,不過唔係幾均勻,最後我都係用手捽,唉,好污糟,我唔係好鍾意玩粉彩。
削吓捽吓,隔一陣又要洗吓手咁,都花唔少時間,但都係容易過木顏色逐筆畫嘅。

今日仲冒雨去中南買白色筆,因為polychromos太透明,阿 sir話 caran d'ache比較夠白,一定要買番枝,不過其實我諗住買 Derwent,唉,中南嘅 Derwent open stock都好多色,但偏偏冇白色,又唔想去廣益,因為都唔知佢有冇,唯有買 caran d'ache,仲買咗 koh-i-noor嘅 white charcoal,仲有 caran d'ache嘅 pencil blender,為咗呢幅畫買咗好多嘢。


堂上用 caran d'ache明明幾夠白,自己買嘅又好似同 polychromos差唔多咁,好彩買咗 white charcoal,真係好白,不過同粉彩一樣,捽出好多粉,有d污糟。

最後,用 pencil blender將部分木顏色捽勻,成幅畫感覺『實淨』晒,咁當然,我之前已經好用力咁上色,已經遮咗好多白色點點,但 blender令顏色更加融合,我記得以前好似係用相近嘅最淺色嚟 blend,定係用 blending stump?唔係好肯定。

幾粒水珠光影都好靚,好夠光咁樣,留白好重要。

甲蟲底下嗰兩粒若隱若現,我反而唔知點表達,逢係睇唔清楚嘅嘢我都唔知點處理,唯有下堂問阿 sir,but to be honest,我唔想佢畫我張畫,一向 d老師都係講,然後我哋自己修改,但呢位阿 sir會落手喺畫上示範,隻甲蟲都畀佢畫咗少少,效果同我想要嘅唔係好夾,但我唔知點拒絕。

粉彩底色同木顏色好夾,我以為可以再喺上面加木顏色,但原來後加嘅會將層粉彩推走,加完木顏色推咗一堆粉出嚟😝,係唔係我唔識用?

甲蟲壳勉強算畫到反光,但都係唔夠『令』,點解呢?

成幅畫嘅顏色唔夠鮮明,係唔係我揀嘅色唔啱?

畫呢幅畫好似好暴力咁,吓吓要用力捽,又污糟,不過都算幾好玩,可能因為有加入新嘅 medium,試新嘢,同埋內容對我嚟講算係複雜,畫到都好開心。



沒有留言:

發佈留言