2021年8月11日星期三

畫班 Jul 2021 - 2. 水珠(水彩)

我決定將素描班變做水彩班,用水彩畫水珠。

我估呢個 course嘅畫好難定係第幾堂,好似呢幅咁,係老師喺 group send出嚟畀我哋嘅功課,我都係唔跟第幾堂,改用第幾幅畫嚟編號。

網上有好多水珠 tutorial,其實唔難畫,重點係明暗要明顯,注意顏色 gradation,同光線方向。

畫到尾已經好攰冇乜心機,背景都冇再理,用 whatsapp交咗功課,老師好快就有 feedback,佢提我深色背景會好 d。呢個都係我對呢個 course嘅 expectation,能夠有人畀 advice,既然老師提咗出嚟,我就加番深個背景。

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 15"x11"

因為呢張主題係水珠,我都冇太強調花瓣細節,但用色我有認真調配過。

紫色花瓣除咗紫色,加咗 cerulean blue同 perm rose調節佢偏藍或紅,我覺得效果幾好。
我成日以為紫色應該同 ultramarine blue最夾,點知唔係囉。

淺藍花瓣用咗 cobalt blue加 sennelier嘅 turquoise green,紫色做暗位,最近發現紫色好好用,係最好嘅暗位用色。

右下嗰片花瓣,本來冇畫,但後來又覺得個位太空,唉,加得太倉卒,冇好好調色。

本來諗住重點喺中間,四邊 fade out就算,但後來因為要加底色,底下就被遺忘,然後影相都唔識 crop咗佢👉👈😒

事實上,加咗深嘅底色係靚好多,之前懶啫,畫到好攰只想快 d完成交功課。

初時畫水珠好開心,因為加加吓色就立體起嚟,好似真係睇到光同水影咁,但畫多咗,尤其是畫唔大唔細嗰 d,又唔夠位做漸層,又唔係細到可以蒙混過去,畫得唔開心。
反而最細嗰 d用枝 gel pen點落去,再用深色括番個底就可以。
係啦,我初時用白色水彩,見都好似好 opaque,點知乾咗就唔夠白,後來都係用咗 gel pen。

紫色花瓣 d水珠係唔係太深色?
藍色花瓣 d水珠分佈得唔好睇,因為有幾片水珠太大太多,好似唔平衡咁。

不過第一次畫水珠,我覺得 ok啦,紫色花瓣混色幾靚。

~*~*~*~*~*~

上堂嘅畫用番 A3 size,發覺盒 schmincke只適合畫細細張,我呢盒係 half pan,A3用大 d嘅筆,枝筆大過個 pan,所以要搵番個舊嘅 pallete同 cotman顏料出嚟。買咗 schmincke後都冇用過舊顏料,早排將 cotman同 shinhan兩個 pallete清咗收埋,而家可能又要用番。

然後發現有枝 senellier嘅 turquoise好啱色,但可能擺咗太耐冇用,binder(我相信係 binder)分離咗,唧咗一大灘出嚟,唔知會唔會影響顏料 performance呢?冇理由冇影響,冇都得一早就唔使加啦,不過試用一吓又覺得冇乜問題,顏色仲係好靚。cotman都有咁情況,不過冇咁嚴重,我離棄佢哋太耐喇。



沒有留言:

發佈留言