2021年8月21日星期六

畫班 Jul 2021 – 4. 金屬髮型(marker)

呢張係油畫組嘅功課,我畫完自己嗰兩幅,試吓畫金屬,仲因為金屬頭髮嘅形態,決定用 marker。(諗住 chisel tip一筆畫落去就係😄)

Copic marker on Canson XL marker paper
估唔到面部畫得幾自然,尤其係顏色 blend得幾好,今次用咗 marker paper,但我冇喺紙上面 blend,而係將淺色筆頭喺深色筆頭沾 d墨水,畫喺紙上自然由深變淺,呢個方法幾好用,尤其係 marker paper一畫落去就乾 blend唔到。(完全唔明點解 marker paper可以係咁,係唔係我唔識用?)

頭髮嘅金屬色都 ok嘅,但唔知點解後面嗰 part反光睇落好似棚牙咁,我修補過希望冇咁似,點知修極都係一棚牙,後加嗰 part仲似埋嘴唇添,唉。

個身畫唔到,原圖都好奇怪嘅,不過我將佢畫得更奇怪。




沒有留言:

發佈留言