2021年8月2日星期一

畫班 Jul 2021 – 1. 橙色百合 lilium bulbiferum(木顏色)

冇上堂就懶,構圖稍為複雜嘅都唔想畫,所以都係去上吓堂。

我報嘅時候係叫『素描班』,諗住會好似 miss ho咁,實物又好,石膏又好,大家圍埋畫碳筆素描,然後老師指出有乜問題。

去到原來老師都唔知開咗新班😂,其他同學都跟佢學咗幾年,一組組咁玩緊唔同 medium,有 oil paint,粉彩、水溶木顏色,老師話我想學乜都得,咁我同另一個新同學都冇 preference,大家都係以為嚟學素描。

老師畀咗張橙色百合花圖片,叫我哋起稿,起完我以為開始碳筆素描,點知原來佢教我哋木顏色😅,哈哈,點解我又會學起木顏色上嚟㗎??

呢個班好神奇,老師提供埋顏料同顏色筆,好似話連水彩紙都有,不過我諗帶自己嘅佢都唔會反對嘅。

其實,我連上堂時間都唔係好肯定,我去到,其他同學已經埋頭畫緊,得我同新同學跟 time table時間返。

以前上過木顏色班,雖然木顏色好花時間,但都係一星期完成一幅,今次,畫咗兩星期仲畫緊,我喺屋企好似冇乜動力完成佢咁,希望第四堂前畫完,可以學新嘢。

呢個班同我以前上過嘅好唔同,比較靈活,雖然係一班,但各有各畫,老師亦唔會示範,都幾好嘅,好似我平時畫水彩,有乜問題唔知點好,而家可以問老師;不過老師會問番我轉頭,我想畫乜,咁就唔係幾啱我,要我諗,我乜都擔心畫唔嚟,要老師出題目我先會硬著頭皮畫,好似以前好多次,我上堂畫完都會驚訝:『原來我畫到架!』

第三堂,終於畫到尾聲,老師叫我將葉嘅顏色推暗,咁我加完色,問佢跟住點,我以為會叫我加埋底色,因為原圖背景好黑,所以朵花先咁多暗位,點知佢話咁大幅畫,加背景要畫好耐,咁我諗住話局部加啦,因為要托番葉邊、花瓣邊嘅光位出嚟,啱啱開口,佢攞咗盒乾粉彩出嚟,攞咗枝灰色畀我,仲幫我上咗少少色做示範,咁我唯有繼續做啦,我第一次用乾粉彩,好難用。好唔容易先上到小部分色,細位更加上唔到,我用木顏色填,又幾夾喎。

其實我一開始畫就有個疑問,原圖好 artistic,背景全黑,朵花好似打咗光,葉只見輪廓,同少少反光,點解會用幅咁嘅圖做 reference?好難掌握明暗位,我哋 supposed係初學,用一張 typical 嘅圖會容易好多。

我本來都諗住呢堂要完成,但老師比我心急,粉彩背景只加咗少少,佢就話我畫完,叫我噴 fixative,於是我就乖乖咁當完成啦。
(老師連 fixative都包埋,佢教畫係唔係為興趣?)
(噴咗 fixative,想返屋企再加工都唔得…😅)

如果我知道唔用黑背景,唔會加咁多紫色,會畫得鮮艷 d。



完成咗呢幅,老師叫我試畫水珠,不過又冇示範點畫,可能佢知我唔係初學啦。

以前經常見人畫水珠,上網睇吓人點畫先,我諗我會用水彩,唔係好想畫木顏色。


~*~*~*~*~*~

八月尾,中心開放日,其中會展出興趣班嘅作品,我呢幅都畀老師攞咗準備展出。不過底色畫到一撻撻,有 d難睇,仲要畀人睇😥




沒有留言:

發佈留言