2024年5月9日星期四

水彩班 6 May,2024 – 海浪

阿 sir前幾日去完短 trip,尋日又出發咗,仲要去兩個月添。好彩我有時間上到佢旅程前嘅最後一堂👏👏👏,今堂畫嘅係撲上岩石嘅海浪。

天空先掃兩筆橙色,再加深嘅紫藍。天同浪嘅接合位要盡快掃鬆佢,如果唔係就會有個實邊嘅浪😂。我又係淡色咗,如果深色 d會托得 d浪花明顯 d。不過我覺得 d色混得幾靚,阿 sir而家個 rundown唔知係唔係針對我哋一般都花好多時間喺一個位度雕琢,佢示範完個天就叫同學埋位畫,但好快又開始第二個 step,每個 step都俾好少時間我哋,所以我落完色都冇時間再做 d乜,😁效果似乎仲自然。

跟住畫岩石。我畫唔好直線嘅問題又出現,畫到 d石圓碌碌,唔襯呢個大浪嘅氣氛,而家已經係修正過,我盡量拉直咗 d線,但都係唔夠直。

至於個浪,除咗要小心留白之外,同其他白色嘅嘢一樣,都要用深色嘅暗位嚟營造佢嘅形態同 volume。阿 sir教暗位用灰紫色,不過我後來再加咗少少藍色。

個大浪同石接觸嗰個位都要捽番鬆佢,咁先似個浪冚埋舊石度。

畫石嘅時候都要留白,表示石上流落嚟嘅水。阿 sir話我嘅留白太幼,喺無可挽回嘅情況下,我用咗 acrylic,反正都要用嚟灑浪花嘅水點。阿 sir用白色水彩㗎,但我試嘅時候已經發現顏色太淡,🤔點解?所以最後都用咗 acrylic。

近處嘅海水太平靜,應該多 d留白同擦乾筆,營造海水撞擊完留喺水面嘅泡泡。

綠色嘅海水用塑膠綠加藍,呢隻塑膠綠咁假,以為用途唔多,但阿 sir都用得唔少,好彩買咗。

Cotman on Saunders Waterford 300g CP 15"x11"


























攞畫紙去上堂先發現冇晒上堂用嘅 300g rough,但又發現⋯咦?我有 CP嘅?幾時買㗎?應該耐到唔記得咗,所以擺到變咗喇。一上水,見到左上角發黃,上埋色仲出咗奇怪效果添,hmph⋯😒

咁耐無上堂,之前一齊嘅同學已經進步咗好多喇。


~*~*~*~*~
10 May,2024

自己再畫一張。(真係勤奮)

今次特登用平頭筆畫石,唔再畫到圓碌碌,但有 d太平整,睇落更唔自然😞。

外面嘅海係唔係應該少 d留白?

石堆裡面嘅海我已經少咗白,原圖係一片白色起晒泡嗰種。不過而家睇起嚟都係應該多番 d色。

個浪⋯像爆水管多 d😂,而且後面個海太淺色,唔係好托到個浪灑出嚟嘅水點,更加冇氣勢。


Cotman on Saunders Waterford 300g CP 11"x15"



























沒有留言:

發佈留言