2018年10月21日星期日

inktober 2018 day 21 #drain

今年我好依賴 google,每個 prompt都喺網上揾圖,揾 drain我諗住會出現農田同灌溉系統,點知出嘅全部係去水位,唔通我唔識呢個字?

去水位就啱晒,舊年去台北見到上山路上嘅去水位好靚,設計好好,重點係幾容易畫。

hmph…...d畫影咗相問題會比較容易睇到,畫嗰陣覺得 ok,而家睇相就發現畫唔啱個結構,要繼續畫至得。

張相嘅角度係從上向下影,睇相冇問題,但畀我畫出嚟就小小怪。


































就修到咁啦,唔記得係 miss ho定蘇sir話:畫係畫唔完嘅,修極都可以繼續修。

意思唔係叫我哋不斷精益求精,而係要記住『過猶不及』。(自己懶都搬老師出嚟😆)








沒有留言:

發佈留言