2018年10月28日星期日

inktober 2018 day 28 #gift

大自然嘅 gift可以係美麗嘅景色,又可以係各種資源,景色喺 precious畫咗,唔想重覆,資源又難表達,後來諗到畫果實,樹上會生長出果實都係大自然畀我哋嘅禮物。

搵咗我好鍾意嘅橙花同橙,本來想加隻蜜蜂,因為我鍾意橙花蜜, 最後都係冇乜把握,費事破壞已經畫好嘅花。

不過其實都破壞咗,本來諗住唔畫背景,但咁右邊個橙會好似冇連繫咁,於是好粗糙咁畫咗幾筆,但係....hmph….我都唔識形容個情況,總之就係一塌糊塗咁啦。

右邊個橙畫深色咗,以為唔使咁光,冇留白,畫第二個試吓留白,效果真係好好多。我用白色木顏色加上去,白番小小,但始終唔夠白,唔係好似橙😞。

三塊葉好似三個唔同品種咁,愈睇愈怪,不過都畫得幾靚吖。

咁多問題......,nonono,我都係唔會重畫,再畫只會更差。



































沒有留言:

發佈留言