2018年10月27日星期六

inktober 2018 day 27 #thunder

堅持到第27日,終於都出貓,用咗水彩。

我都唔知個 prompt係 thunder我畫閃電啱唔啱,但我諗唔到其他可以畫喇。

用 marker畫天空一定畫唔到,所以用咗水彩,再用白色 gellyroll畫閃電。

都幾靚吖。







畫呢個 prompt出現第一幅失敗作,點解我會以為水彩底色唔使填滿呢?

呢幅畫好奇怪,影咗好多張相都偏黃,同幅畫紫藍色有冇關係?

終於我唯有用 scanner先 save到上面張圖,不過 scan出嚟好似太光,顏色變化冇原畫咁明顯。











沒有留言:

發佈留言