2018年10月9日星期二

inktober 2018 day 9 #precious

nature裡面每一樣嘢都咁 precious,我揀咗畫好簡單基本嘅山同水。

我揀呢幅圖係因為佢本身已經好有層次,我只有4枝 marker,但一般都只用3枝,好少用到T9,呢幅用得算多。

唔知係因為枝筆冇墨定係混色唔好,效果好 streaky,不過我當佢係山嘅 texture。

後來加墨水唔小心滴咗落張紙,我當然唔會畫過啦,仲覺得好靚添呀😄

一定要買枝 blender,用嚟畫 fade out,我想用嚟畫天。其實 blender係 blend唔到,唔明點解會叫 blender,根本 copic marker本身就好容易 blend。














沒有留言:

發佈留言