2018年10月3日星期三

Canson XL marker pad

我睇 draw with jazza,見佢用 marker pad真係 blend得好好,感覺比紙乾得慢d,而且冇咁容易過底,我一直都只係用普通 sketch book畫 marker,blending都冇問題,所以都冇諗住用。
但唔知點解,今次 inktober我好似幅幅畫都用好多墨水,又唔記得墊住,畫到過晒底,諗住試吓用合適 d嘅紙,畫得好 d,又可以慳 d墨水。

尋晚去中南買 refill(成 $49一枝,都幾貴,幅極光畫咗好多錢....),順便睇吓畫簿,我好少買畫簿,因為鍾意原張自己 cut,牌子、厚度、surface都多好多選擇,而且畫簿貴,尤其是中南仲貴,真係唔抵買,size又奇怪。但 marker paper,唯有咁樣買,見到呢本 canson xl, 折咗$85,有成100張,覺得都唔算貴,於是買咗。




一落筆就覺得一定係 somewhere有一個誤會,一畫落去就乾咁滯,好難 blend開。
我睇 review見人話會有 spots,唔知係乜,我用 sketch book冇見過,用 marker pad就見到嘞,因為張紙對墨水好似有小小抗拒咁,唔會完全 absorb,吸唔到墨水嘅地方就有點點。
張紙係滑面,我以為墨水喺上面就算乾咗都會好容易 blend開,點知唔係,仲難過普通紙,
hmph.......
呢個小菇菇只係好細,畫大 d點算?
點解人哋畫冇問題?
有時間再試吓.....



(後來睇真d,
白色點點唔係上唔到色,
其實係反光,
我估計係上色時重疊得比較多嘅位,
墨水積多咗聚埋一點乾咗,厚咗
....都唔知自己講緊乜😆)



真係 blend得好差,我諗都係用住 sketch book先啦,不過都會繼續揾唔太貴嘅 marker pad,我相信用 marker pad應該會慳 d墨水,因為紙質嘅關係,sketch book嘅紙比較吸墨,marker pad滑面,墨水係 supposed to be喺紙上面浮住,等待另一隻色嚟同佢 blend。
HOWEVER....,canson xl畀我嘅體會唔係咁,可能以上只係我嘅幻想啦....





沒有留言:

發佈留言