2018年10月7日星期日

inktober 2018 day 7 #exhausted

呢個 prompt都幾容易,因為好多嘢都就快 exhausted,尤其係天然資源,希望喺真正 exhauseted之前揾到代替品,但消失咗嘅物種,就冇可能再出現,當其他物種逐一消失,世界失去平衡,人類會點?

當我第一次去歐洲,喺公路邊見到一種建築物,白色,好似一個巨型鮮奶樽咁,上面不斷冒出滾滾嘅白煙,被周圍嘅寧靜、高山、松樹、綠草襯托得好有童話氣氛,我仲特登落車影相。到好耐之後我先知道,嗰個係核電廠嘅煙囪。

諗吓自己用幾多電,我都要負上責任,但係唔係一定要用核能呢?alas...….

用 copic畫大面積真係好難,呢幅下部份深色嘅係樹林,我係直接倒墨水落去,copic墨水一倒去紙度好快乾,應該同紙質有關,marker pad會可以抹開,同有小小 fade out效果,但普通紙就會直接吸收留低好乾脆嘅圓形。

而家睇起嚟都唔係唔似黑煙,hmph...whatever啦...反正表達到烏煙瘴氣。

建築物畫圓咗,似船多 d,我總係畫唔到畢直,畫乜都圓圓哋。









沒有留言:

發佈留言