2018年10月31日星期三

inktober 2018 day 31 #slice

form 1學過 shale同 slate呢兩種岩石,詳情唔係好記得,但唔知點解名稱印象深刻。

今次為咗畫頁岩,search 吓先發現原來頁岩就係 shale,東坪洲就係由頁岩形成。

畫完再揾多 d頁岩資料先知道我畫嘅就係好著名嘅更樓石,睇清楚我畫得好唔似囉....,不過我覺得應該都睇得出係頁岩地形嘅。

今次我已經好自覺咁將線條畫直,但喺一次次加深色之間,又不自覺咁彎咗,唉,仲要畫完先發現。

除咗 d石彎晒,仲覺得太平淡,應該又係我畫到明暗唔明顯啦,但我唔想再畫更深色嚟補救,

而且個天空咁白好唔平衡,不過咁大範圍,用 marker畫一定失敗,於是決定再出動水彩。

加咗顏色幾靚,但石前面嗰兩個水氹係咪唔應該同個天一樣顏色呢?搞到堆石好似飛咗上天咁....,比畫彎咗d石影響更大,一定要改。


修暗咗兩個水氹,好咗,
但加咗對岸 d山,唔.......hmmph…





我諗,就算參考圖片嘅明暗唔明顯,都唔可以跟,一定要誇張 d。我成日都好 stupid,好 stubborn咁乜都跟足,效果非常 dull。

呢幅係 inktober 2018最後一幅,今年又順利完成,覺得好開心。

好幾幅我自己覺得畫得幾滿意嘅,結果冇乜人 like,相反,我準備好 0 like嘅,好似 star嗰幅,反而仲多人 like。






沒有留言:

發佈留言