2021年12月7日星期二

水彩班 06 Dec 2021 – Christmas wreath

又開始上阿 sir嘅水彩班喇,距離上一個 course已經兩年幾,點解時間過得咁快?

呢堂阿 sir畀嘅參考圖片好伏,😂佢幾時變成咁㗎?張圖係聖誕花環,有白色裝飾,松針尾白色,仲話要用 masking fluid,有好勤力嘅同學跟圖上晒膠。

原來 masking fluid只係用少少喺燈光位,而且唔會跟圖畫,冇晒白色,變做松果。好彩我懶😂,我都覺奇怪,阿 sir風格唔鍾意 masking fluid,點解突然用咁多?其實以阿 sir嘅畫法,連呢少少都唔使用,可能係驚我哋留唔到燈光先為我哋而用。

Well,咁即係今次幅畫係冇參考圖片嘅😏,但有阿 sir示範(係示範呀,好耐冇睇過),仲分咗三節,一定係知道我哋記唔住步驟😆

Cotman on Saunders Waterford 300g rough 15"x11"

首先,
1. 用 lemon yellow做燈光,一層綠色做花環底色,我用咗 sap green加少少 lemon yellow,
2. 花用 vermilion,但我冇,用咗 cad red加少少 perm rose,其實都唔係幾似,我記得之前畫過嘅聖誕花顏色好啱,想搵番當時點調色,結果係:我當時冇記低,唉,明知道自己調啱色好似中六合彩咁罕有,點解會唔 record一吓呢😔
3. 松果用 burnt umber加⋯咩都好啦,調灰d,
4. 紅色小果實都係vermilion,淡淡哋一撻就得,唔使球形。

第二節,用 phthalo green加 burnt umber勾所有嘢出嚟,加松枝;用紅色,正紅色,都係冇😟,加花嘅細節,我繼續用 cad red加 perm rose,再加 alizarin crimson,真係差d。

第三節,emphasize所有需要清楚嘅嘢,綠色唔夠深,我加咗 Prussian blue。老師用灰紫做底色,紫加藍加紫紅,咁就可以灰紫之中有變化,但我一係太紫,一係太灰,中間填到又平又實,諗住加少少鹽有d嘢睇,但係⋯(灑鹽都灑得咁悶,死未😵)

我嘅深色總係唔夠深,夠深嗰時又變到平晒,唔知點算。
燈光仲似唔似燈光?
d花,一d美感都冇;
中間底色同上下唔同,真係有d礙眼。
不過整幅畫嚟睇,都算 ok啦。



沒有留言:

發佈留言